Kindel ja usaldusväärne tehasegarantii

Defekti ilmnemisel toimige järgmiselt

  1. Leidke kauba ostuarve. NB! Meile saab garantiisse tuua vaid meie e-poest ostetud kaupa.
  2. Saatke võimalikult täpne veakirjeldus aadressil garantii at lenovoarvutid.com selgitusega kuidas ja millal defekt tekkis. Lisage kindlasti ostuarve number, toote seerianumber ja võimalusel pilt defektist.
  3. Seejärel võetakse Teiega ühendust ja täpsustatakse garantiiprotseduuride läbiviimine.

Müügigarantii tingimused

  1. L2 OÜ vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid. Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.
  2. Garantiihoolduse teostamise aluseks on L2 OÜ poolt väljastatud arve.
  3. Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu seadmele põhjustatud defektide paranduskulud.
  4. Garantiitähtaeg algab seadme ostukuupäevast.
  5. Garantiiremonti teostab L2 OÜ (Pärnu mnt 142, 11317 Tallinn), kui ei ole arvel märgitud teisiti. L2 OÜ jätab endale õiguse suunata klient volitatud teenindusse IBM Eesti OÜ (Toompuiestee 33A, 10149 Tallinn) või AS Kernel (Vanemuise 45, 51003 Tartu).
  6. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või paremaga.
  7. LCD ekraanidel lubatud vigaste pikslite arvu määravad ISO standardid ISO 9241-302, 303, 305 ja 307:2008 II klassi paneelide kohta. 2 põlevat, 2 kustunud või 5 valet värvi punkti.
  8. Akule ja teistele kuluva iseloomuga toodetele kehtib müügigarantii 6 kuud. Aku kestvusaja lühenemine ajapikku ei kuulu garantii alla.
  9. Garantii ei laiene:
    • pakendile, dokumentatsioonile, kulumaterjalidele, litsentsidele, tarkvarale ja meediale;
    • häiretele toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
    • ekspluatatsioonihäiretele ja vigastustele, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse (praod, mõlgid, kriimustused jms) tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jms poolt;
    • loomulikul teel kuluvatele seadmetele ja nende osadele;
    • tootele, mida on ise remonditud või on seda teinud mittevolitatud isik või teenindus;
    • ekspluatatsioonihäiretele, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest;
    • tarkvara poolt põhjustatud vigadele;
    • seadme puhastusele;
    • seadme kasutamise väljaõppele;
    • häiretele toote töös, mille on põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes;
    • häiretele toote töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majeure);
    • häiretele, mis on tingitud arvuti või muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku, elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
    • toodetele ja detailidele, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeeringud on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
    • ekspluatatsioonihäiretele ja füüsilistele vigastustele, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
    • ebaolulistele vigadele või kõrvalekalletele seadme omadustes, mis on seadme väärtuse ja sihipärase kasutamise jaoks tähtsusetud;
  10. L2 OÜ ei vastuta andmete säilimise eest ega selle eest, kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid või tarkvara ning sellega tekitatud otsese või kaudse kahju eest. Varukoopiate tegemine on kliendi kohustus.
  11. Kui garantiiremonti saabunud toode osutub garantiitingimustele mittevastavaks, remondib L2 OÜ toote kliendi soovil vastavalt kehtivale hinnakirjale.
  12. Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmete (kui rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub klient (kehtib vaid juhul, kui kauba müügist on möödunud 6 kuud). Sellisel juhul on L2 OÜ-l õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta.
  13. Juhul, kui tekib kahtlus, kas seadme defekt kuulub garantii alla või mitte, jääb lõplik otsustusõigus seadme tootjale. Seade võidakse asendada, kuid kui tootja tunnistab defekti mittegarantiiliseks, esitatakse kliendile tagantjärele arve asendusseadme ja/või osutatud teenuste eest.
  14. Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid.
  15. L2 OÜ poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
  16. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
  17. Pretensiooni esitamise aluseks on toote müügiarve.

Lenovo üldised garantiitingimused (inglise keeles).