Korduma Kippuvad Küsimused

  1. Kas hinnad sisaldavad käibemaksu?
    • Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
  2. Kuidas toimub ostmine LenovoArvutid.ee veebipoest?
    • Sülearvuti ostmiseks navigeerige soovitud sülearvuti lehele ja vajutage nupule “Lisa korvi” ja seejärel nupule “Mine kassasse”. Täitke lahtrid enda andmetega ja seejärel vajutage nupule “Esita tellimus”. Ostmine on väga lihtne ja mugav – ei mingit aeganõudvat registreerimist.
  3. Kas kaup on kohe laos olemas? Kui pikk on tarneaeg?
    • Tarneaeg on välja toodud iga toote lehel, enamus kaubast on võimalik kätte saada samal päeval. Laptop tuuakse teile tasuta kohale! Tallinnast väljaspoole toimetatakse kaup kulleriga ja sõltuvalt valitud teenusest on tarneaeg 1-2 tööpäeva.
  4. Kas LenovoArvutid.ee veebipoes müüdavad sülearvutid on uued, kasutatud või refurbished?
    • Kõik sülearvutid on täiesti uued, kui ei ole märgitud teisiti. Mõnikord on meil pakkuda hea hinnaga demoks olnud mudeleid.
  5. Kas sülearvutiga tuleb laadija kaasa või pean selle eraldi ostma?
    • Kõikide sülearvutite komplekti kuulub laadija, eraldi seda ostma ei pea.
  6. Mida tähendab märge 4G LTE WWAN ready (4G valmidus)?
    • Antud sülearvuti on 4G valmidusega. See tähendab, et on olemas SIM kaardi pesa, sisemised WWAN antennid ja vaba pesa sisemise 4G mooduli jaoks. Vajalik on paigaldada integreeritav 4G modem ja SIM kaart.
  7. Kas operatsioonisüsteem on juba eelnevalt sülearvutisse paigaldatud?
    • Jah, kõik sülearvutid on töövalmis kohe kasutamiseks.
  8. Miks on teie hinnad nii odavad võrreldes konkurentidega?
    • Olles suurim Lenovo sülearvutite jaemüüa Eestis, saame pakkuda soodsamaid hindu võrreldes konkurentidega. Meie vahendustasud on väiksemad ja teenime hoopis suure käibe pealt. Kes ütles, et hea ja kvaliteetne laptop peab kallis olema? Vali omale soodsa hinnaga töökindel kaaslane aastateks!
  9. Millised on maksmisvõimalused? Kas kaardiga saab maksta? Kas saab maksta mitmes osas?
    • Maksta saab ülekandega, kohapeal sularahas, järelmaksuga, SmartPosti lunamaksuga ja ettevõttetele arvega maksmine. Kaardiga saab maksta ainult SmartPosti või PayPali vahendusel – lisanduvad teenusepakkujate teenustasud. Mitmes osas maksmisel palume iga ülekande selgitusse märkida arve number.
  10. Kuidas saan taotleda järelmaksu?
    • Eraisikutele ja firmadele pakuvad järelmaksuvõimalust LHV, SVEA ja liisingut Fusion Liising. Palun valige menüüst “Järelmaks” rohkema info saamiseks.
  11. Miks ei ole teie hinnakirjas Lenovo IdeaPad ja Edge seeria arvuteid?
    • Müüme ainult kvaliteetseid Lenovo äriklassi sülearvuteid ehk ainult ThinkPad T, X, P, Yoga ja L seeria sülearvuteid. Lenovo IdeaPad, Edge seeria ei kuulu äriklassi alla ja nende müügiga me ei tegele.
  12. Kas saan omale huvi pakkuvat arvutit enne ostu näha ja katsuda?
    • Jah, soovi korral on võimalus sülarvutiga lähemalt tutvuda meie kontoris. Eelnevalt palume meiega ühendust võtta veendumaks, et huvi pakkuv arvuti on kohapeal olemas.