Korduma Kippuvad Küsimused

  1. Kas hinnad sisaldavad käibemaksu?
    • Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
  2. Kuidas toimub ostmine LenovoArvutid.ee veebipoest?
    • Sülearvuti ostmiseks navigeerige soovitud sülearvuti lehele ja vajutage nupule “Lisa korvi” ja seejärel nupule “Mine kassasse”. Täitke lahtrid enda andmetega ja seejärel vajutage nupule “Esita tellimus”. Ostmine on väga lihtne ja mugav – ei mingit aeganõudvat registreerimist.
  3. Kas kaup on kohe laos olemas? Kui pikk on tarneaeg?
    • Kui tootelehel on märge “laos”, siis see on kohapeal olemas. Laos olevatele kaupadele on tarneaeg 0-2 tööpäeva. Sama päeva tarne on võimalik ainult laos olevatele kaupadele ja Tallinna piires.
  4. Millised on transpordikulud?
    • Üle 500 EUR tellimuste transpordikulud on tasuta! Üle Eesti kulleri tasu on 6 EUR. Pakiautomaati saatmise tasu on 4 EUR. Ise järgi tulemine on tasuta.
  5. Kas LenovoArvutid.ee veebipoes müüdavad sülearvutid on uued, kasutatud või refurbished?
    • Kõik sülearvutid on täiesti uued, kui ei ole märgitud teisiti. Mõnikord on meil pakkuda hea hinnaga demoks olnud mudeleid.
  6. Kas sülearvutiga tuleb laadija kaasa või pean selle eraldi ostma?
    • Kõikide sülearvutite komplekti kuulub laadija, eraldi seda ostma ei pea.
  7. Mida tähendab märge 4G LTE WWAN ready (4G valmidus)?
    • Antud sülearvuti on 4G valmidusega. See tähendab, et on olemas SIM kaardi pesa, sisemised WWAN antennid ja vaba pesa sisemise 4G mooduli jaoks. Vajalik on paigaldada integreeritav 4G modem ja SIM kaart.
  8. Kas operatsioonisüsteem on juba eelnevalt sülearvutisse paigaldatud?
    • Jah, kõik sülearvutid on töövalmis kohe kasutamiseks.
  9. Miks on teie hinnad nii odavad võrreldes konkurentidega?
    • Olles suurim Lenovo sülearvutite jaemüüja Eestis, saame pakkuda soodsamaid hindu võrreldes konkurentidega. Meie vahendustasud on väiksemad ja teenime hoopis suure käibe pealt. Kes ütles, et hea ja kvaliteetne laptop peab kallis olema? Vali omale soodsa hinnaga töökindel kaaslane aastateks!
  10. Millised on maksmisvõimalused? Kas kaardiga saab maksta? Kas saab maksta mitmes osas?
    • Maksta saab ülekandega, kohapeal sularahas, järelmaksuga, SmartPOSTi lunamaksuga ja ettevõtetele arvega maksmine. Kaardiga saab maksta ainult SmartPOSTi või PayPali vahendusel – lisanduvad teenusepakkujate teenustasud. Mitmes osas maksmisel palume iga ülekande selgitusse märkida arve number.
  11. Kuidas saan taotleda järelmaksu?
    • Eraisikutele pakuvad järelmaksuvõimalust LHV, SVEA, ESTO ja ettevõtetele SVEA, ESTO ning liisingut Täisteenusliisingu AS. Palun valige menüüst “Järelmaks” rohkema info saamiseks.
  12. Miks ei ole teie hinnakirjas Lenovo IdeaPad ja teisi Lenovo odavseeria arvuteid?
    • Müüme ainult kvaliteetseid Lenovo äriklassi sülearvuteid ehk ainult ThinkPad T, X, P, Yoga, L ja E seeria sülearvuteid. Lenovo IdeaPad ja V-seeria ei kuulu äriklassi alla ja nende müügiga me ei tegele.
  13. Kas saan omale huvi pakkuvat arvutit enne ostu näha ja katsuda?
    • Jah, soovi korral on võimalus sülearvutiga lähemalt tutvuda meie kontoris. Eelnevalt palume meiega ühendust võtta veendumaks, et huvi pakkuv arvuti on kohapeal olemas.